Thursday, May 11, 2006

At the brink













I've been feeling that a tremendous upheaval is going to hit me. I sense huge changes coming.
Soon.
Very soon.

Could be good, could be painful. Don't know, don't even dare to make a wish, just damn scared.

Funny thing is, whether good or bad, I know it will be tremendous and that in itself is scary already. Yes I know 'change is the only constant' and 'things are not changing, they've already changed' and all that. But still damn scared ...

3 Comments:

Blogger mc_ass said...

i want to say something, but dunno what to say...

btw i am max, and do visit my new(well not that new) blogspot...

http://mcass2.blogspot.com

cheers.

9:59 PM  
Blogger Azraai said...

okey, that was pretty incoherent . I was thinking this was another jawdropping comment that I could easily reply to.

"At the brink" , why does it somehow says "break down" in my brain?

Anyways, I'm so negative.

Janet, do visit my blog. Its called
shaikhazraai.blogspot.com

pretty much a self loathing blog about my days and my little perception about my personal and professional life.

adios

9:53 AM  
Blogger copywritingstudent said...

Your brain is right, Rae (as usual) - yeah, even fairies break down :(

11:20 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home